Автор |
Съобщение |
СЕЛЕНА Ярослава Велесова
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 12569
Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 4:40 pm
Заглавие : ???????? ? ????????? ?? ???? ????????? ? ????????
|
|
|
Целта на рекламата не е истината. Целта е продажбата.
За тази цел рекламата използва дори и измамата. Все пак в рекламата се цели рафинираната измама. Науката за рекламата всъщност си е наука за измамата, а изкуството на рекламата си е изкуство на измамата.
Евтините реклами се опират на повтарянето на частицата "ПО", по-рафинираните включват думичките "НОВО", "МУЛТИ", "УНИ", "МАКС" и пр., а най-добрите ви предлагат направо "кон за кокошка". Едва в последствие обаче разбирате, че кокошката трябва да снася златни яйца...
Да сте видели някой рекламист да отказва поръчка? Това е нещо нечувано. Но, обикновените рекламисти пасти да ядът. Далеч по-напред са ПиаР-ите. В тези среди има виртуози, които от всяко магаре могат да направят политик. Последните пък неслучайно казват, че избирателите били коне с капаци...
И рекламата както измамата залага твърдо на вашата лакомия. Ако сте скъп на брашното, а евтин на триците никой не ви е виновен. Правилото - "Евтиното излиза скъпо" го знае всеки, но малцина го съблюдават, а още по-малко са в състояние да го прилагат.
Всъщност мнозинството мъже прибирайки купчината рекламни листовки от пощенската си кутия ги носят направо в коша. Само че те не знаят, че после жените им ги преглеждат най-внимателно преди да ги изхвърлят. Е, рекламистите пък много добре знаят това.
Миии ... хайде да поговорим и за това, ааааъъъъ .... |
|
_________________ Истинският Гуру е в теб! Намери го ...
|
|
|
|
СЕЛЕНА Ярослава Велесова
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 12569
Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 4:44 pm
Заглавие :
|
|
|
ИЗМАМИТЕ ВИНАГИ ДРУГАРУВАТ С ТАЙНИТЕ.
Там където има тайни има и благоприятна почва за измама. Всъщност къде са тайните? Най-тайни би трябвало да са тайните служби. Дали те обаче са най-големите измамници? Или най-големите измамници са онези на които служат службите...
О не! По-големи измамници от тях са онези, които са издигнали последните и са им подсигурили политическо бъдеще. Те не са в светлината на прожекторите, но в ръцете им е реалната власт. Те обаче също са несигурни и притеснени и се допитват до...
Големците скришом ходят при прорицатели, гадатели, екстрасенси, астролози и нумеролози. При последните ходят дори най-големите световни величия. Започнала още в древността тази необикновена мода продължава и днес.
Щом като сенсите успяват да измамят дори тях какво остава за обикновените хора... Горките хорица, те не знаят изобщо за какво става въпрос.
В зоната на здрача всяка светлина им изглежда добра. Дори и огънят на който предстои да бъдат опечени...
Сектите в началото също са тайни. Като понаберат опит и членска маса излизат на светло. Това става не защото преди им е било зле, а защото човекооборота им го изисква. Ако една секта успее да се превърне в религиия значи е заслужила обществено признание, но това не я прави истина.
Кой обаче в този измамен свят се интересува от истината?
Прави са онези които казват, че истината и справедливостта били достояние само на Всевишния...
-----------------------------------------------------------------------------------------
Звучи зловещичко, а?!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
special.zonebg.com |
|
_________________ Истинският Гуру е в теб! Намери го ...
|
|
|
|
Didi
Регистриран на: 29 Авг 2007
Мнения: 1542
Местожителство: Варна , морето ... сините вълни ! :)
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 4:56 pm
Заглавие :
|
|
|
Наскоро гледах как е направена рекламата на една известна марка козметика !
Момичето от рекламата изглежда ужасно , но с 2ва пласта грим , 3 часа миене,боядисване и издухване на косата , малко изкуствени кичури .. тя става принцеса и е рекламно лице на марката шампоан !
Когато хората гледат рекламата , си казват "Ако си купя този шампоан , косата ми ще стане по същия начин " ,без да си дават сметка ,че ако отидат в някое козметично студио или фризьор ефекта ще е същия ,а въпросната рекламирана марка е боклук !
За мен рекламата си е чиста манипулация , правят ги колкото могат по-красиви ,по-обещаващи ,а когато дойде време за резултата .... ти става ясно,че не само си загубил времето си ,а и голяма сума пари! |
|
_________________ |
|
|
|
kati
Регистриран на: 30 Дек 2006
Мнения: 4761
Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 5:05 pm
Заглавие :
|
|
|
Приемам рекламите като "необходимо зло",но необходимо не за мен,а за други. Неприятни са ми / смалки изключения,ако в някой има забавен елемент,абстрахирайки се от рекламирания продукт/.
Листовките в пощеnската кутия се поглеждат за секунди /може пък да има за нещо наистина належащо/ и заминават за болкука. Тв. рекламите е трудно да се избягнат,защото и да се превключи канала, и на другия също текат реклами, те навсякъде са почти по едно и също време.В нета почти не ги поглеждам,затова понякога изпадам и в конфуцни ситуации,акто пусна тук и там някой link по определена тема.пък то отстрани се мъдрели едни работи,дето не им е мястото тук,ама не съм догледала....
Ако ми трябва информация за намиране на определена стока или услуга,си я търся целенасочено и си я намирам и без реклами.
|
|
_________________ Универсална рецепта няма, всеки сам трябва да намери пътя към върха...
|
|
|
|
СЕЛЕНА Ярослава Велесова
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 12569
Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 5:10 pm
Заглавие :
|
|
|
ТИПОВИ ЛЪЖИ И ИЗМАМИ
Типови измами, използувани от лъжци, крадци, мошеници и престъпници - от древността до наши дни.
Тази книжка е за доверчивите, честните, благородните и деликатните.
За тези, които много четат, но не познават опакото на живота. Не знаят, че хората не мислят това, което говорят и не говорят така, както постъпват; не знаят, че трябва да се живее във война с всички или във въоръжен мир.
Не разбират, че когато човек е наивен винаги го лъжат, когато е искрен го разиграват, а когато е добър - се отнасят зле с него.
Поради своята доброта и доверчивост те лесно попадат в уловките на нечестни, груби, нагли и жестоки хора, при което могат да изгубят парите, честта, здравето или дори живота си.
Разбира се, неизтощима е изобретателността на престъпниците и никога няма да се свършат техните жертви.
Хората сме толкова глупави и толкова погълнати от ежедневните си грижи, че който иска да лъже и мами, винаги ще намери кого да измами.
Но колко често се хващаме не в изкусната мрежа на гениално замислен капан, а в елементарна типова уловка, стара като света, в която никога не бихме попаднали, ако бихме били поне малко нащрек.
Затова се опитах да си припомня лъжите и уловките, за които съм чел в книгите, приказките и народните песни, както и някои хитрости, с които тези измами могат да се разкрият и избягнат, и ги описах по памет.
Надявам се, че като си ги припомнят, хората по-лесно ще ги откриват и избягват, а ако се наложи, биха могли и да използуват някоя от тях в защита на имота, честта или живота си.
За лъжата е писано много и различно. От една страна - че това е най-отвратителното и вредно качество в човешкия характер, че всяко нещо,
построено на лъжата, се сгромолясва, че лъжата измамва най-вече оня, който я произнася.
От друга - че в защита на имота, честта или живота е позволено да се лъже. Че всесилните могат да постъпват открито, но слабите, за да просъществуват, трябва да бъдат гъвкави, хитри и понякога дори нечестни.
Че не е така славно, но те нямат друг избор.
И че има и благородна лъжа. Че ако я няма лъжата, човечеството би загинало от отчаяние и мъка. Че лъжата, примесена с добри намерения, е по-добра от истина, която цели да предизвика раздор.
Че лъжата е защитен механизъм - в повечето случаи виновен е не излъгалият, а другият.
Чистосърдечно си признавам - в тази книжка няма нито една лично моя мисъл. Всичко, което е написано, някъде е било прочетено.
Но няма възможност навсякъде да се цитира източникът - първо защото не винаги го помня, и
главното - защото това би направило книжката негодна.
На всеки, който претендира за авторство на някоя мисъл или случка, нека то да му се признае.
Първи тип и изключително важен ....
ОТВЛИЧАНЕ НА ВНИМАНИЕТО
"Билюкбашията щеше да убегне, ако да не беше го видял Нено със своето лисиче око. "Ей, билюкбашо, - му извика Нено, - падна ти кесата с парите!"
Билюкбашията се обърна да види кой го вика и да види истина ли си е загубил кесията; а Нено в това време пушна и арнаутинът падна като сноп на земята." - в този откъс от разказ на Любен Каравелов е показан един от начините за
отвличане на вниманието.
Вниманието на човека е само едно - то не може да се раздвоява, а може само да се превключва от един обект на друг. Това често се използува от
престъпниците, за да нанесат своя удар.
Например влизате в някакво малко магазинче. В магазинчето, в което до влизането ви е нямало никой, изведнъж непосредствено след вас нахълтват и няколко циганета, които дотогава са се мотали пред входа.
Те започват да сочат нещо по щандовете, да питат за нещо,
и вие неволно насочвате вниманието си натам. Циганчетата нищо не купуват и напускат магазина също така внезапно, както са и влезли в него. А вие още в магазина, ако поискате да купите нещо, или малко по-късно, откривате, че джобовете ви са обърнати, чантата разтворена и парите ви ги няма.
Или в автобуса някъде напред или назад започва свада. Тя може да е възникнала случайно, но може и да има за цел да прикове вниманието на пътниците, за да осигури действията на джебчиите.
В помещението на барчето е оставен кашон с видеокасети, който барманът трябва да наглежда. Внезапно в едно от сепаретата възниква скандал,
чупят се чаши. Барманът надниква да види какво става там, а през това време
кашонът с видеокасетите изчезва.
Един крадец се обзаложил, че ще открадне сребърните прибори от масата на помещика. Той се маскирал като дявол и започнал да скача от печката към прозорците; гостите се спуснали да го гледат,
а през това време баща му обрал приборите от масата.
Отвличане на вниманието може да се постигне чрез предизвикване на шум от захвърлен предмет, например от звън на монета. Така Настрадин Ходжа, преоблечен като астроном, най-напред обяснил на нощната стража, че падащите звезди са дъжд от жълтици. След това, когато от небето се откъснала поредната звезда, той хвърлил в тъмнината няколко жълтици върху каменните плочи на площада; стражниците се спуснали да ги търсят и събират, и оставили входа на
кулата без охрана.
Един човек хвърлял въдица в сухата крайпътна канавка. Когато спирала някоя кола и пътниците недоумяващо го питали мисли ли наистина, че може да хване тук риба, той отговарял: "Аз ако не хвана, брат ми ще хване."
И брат му наистина хващал - докато пътниците разговаряли с "рибаря", братът обирал колите им. По данни на германската полиция крадците напоследък най-често действуват по тройки - единият действува грубо и привлича изцяло вниманието на жертвата върху себе си, докато другите двама по по-елегантен начин и
незабелязано й обират всичко по-ценно.
Един от начините за отвличане на вниманието е предизвикването на пожар. Пожарът сякаш има магическо въздействие върху психиката на хората и забравили всичко друго, те се устремяват към мястото на събитието. А през това време крадци и мародери ограбват домовете им.
В "Старонемски декамерон" се разказва за рицаря, когото изненадали при любовницата му и тя го скрила под чебъра. За да му помогне, една съседка предизвиква малък пожар в двора си и когато всички се спускат да гасят, рицарят успява да се измъкне.
Императрица Екатерина трябвало тайно да роди извънбрачно заченатото дете. За да не разбере това царят, когато дошло времето на раждането, един от най-преданите й слуги отишъл до къщата си и я запалил. Царят, голям любител на пожари, както винаги се озовал на мястото на събитието. Раждането преминало незабелязано. "Навехнатият крак", с който от известно време императрицата оправдавала отсъствието си от обществото, бил излекуван.
Понякога, за отвличане на вниманието, не е необходимо непременно да се предизвика пожар; достатъчно е да се задейства алармената
инсталация. В един мафиотски филм гангстерът счупи стъклото и задействува алармената инсталация за пожар в една болница и, като използва настъпилата паника, успя да се добере до стаята на един от болните и да го умъртви.
Викът "Пожар!" има такова въздействие върху вниманието на хората, че криминалистите препоръчват на нападнатия на улицата да вика не "Помощ!", на което обикновено никой не се отзовава, а "Пожар!" - и непременно се струпват любопитни.
Все още понякога по селата ходят циганки гледачки на ръка. Те нахално бутват портичката и влизат в двора, и започват пазарлък да ти гледат, за да ти познаят бъдещето, да развалят магия и пр. При това, "за да се види по-добре", им е необходимо да им свалиш конец от тавана или да им донесеш някакъв друг предмет, който се намира някъде по-далеч.
Но останали сами, бързо прибират в торбата каквото им попадне.
Човек не трябва да допуска в дома си гледачки, монахини и разни свахи и по друга причина - защото покрай четенето на проповеди, предсказване на бъдещото и прочее те обикновено се занимават и с изнудване и творят всякакво зло.
Девет от десет стават жертва на техните хитри интриги и си навличат беда.
Вниманието на човек, който си върви по пътя, може да бъде привлечено (или отвлечено) чрез поставяне недалеч, но на видимо място, на чучело на
животно, дреха или друг някакъв предмет. Човекът може да се измами и да остави товара си на пътя, за да разгледа по-отблизо обекта; а през това време крадците отвличат товара.
По подобен начин Хитър Петър отнел агнето на овчаря, който отишъл да вземе цървула на хитреца. Във военното дело вниманието на преследвачи или преследвани може да
бъде привлечено, като на видимо място - например на стълб, се постави знак или надпис с някакво съобщение. Човекът или групата се спират пред знака, и тогава по тях се стреля или в краката им избухва мина.
В древната книга "Изкуството да побеждаваш" е описан следният случай: генерал Пан Чуан потеглил с армията си срещу генерал Сун Пин. Сун Пин пресметнал, че Пан Чуан ще пристигне по тъмно в едно дефиле, удобно за разполагане на войски в засада.
Той обелил кората на едно голямо самотно дърво и написал на ствола му: "Пан Чуан ще умре на това място!" След това разположил най-добрите стрелци с арбалети от армията си от двете страни на пътя и им заповядал - щом вечерта видят огън, всички да стрелят по него.
Пан Чуан наистина пристигнал по тъмно и като видял надписа на дървото, запалил факла да го прочете. Още не бил свършил, когато стрелците едновременно изстреляли стрелите си и генералът бил убит, а армията му напълно объркана.
Когато вниманието на противника трябва да бъде отвлечено или затормозено макар за част от секундата, това може да се постигне чрез силен слухов или светлинен сигнал - внезапен вик, изстрел, лъч на електрическо фенерче и други подобни.
Често борецът в мига на провеждането на хватката
надава внезапен вик и използува стресването на противника си, за да го хвърли на земята.
В една древна книга е описан двубоят на Александър Македонски с индийския цар Фор. Дълго се били те пред строените си за бой войски, без някой да добие каквото и да е предимство. Накрая Александър, като се убедил, че щастието му изменя и по никакъв друг начин не може да добие победа, надал внезапен силен вик, от който земята потреперила.
Фор помислил, че този вик е сигнал за войските на Александър да нападнат. Само за миг си отклонил той вниманието, за да хвърли бегъл поглед към войските, но този миг бил достатъчен за Александър да нанесе силен удар, от който Фор се олюлял на седлото, а веднага след първия и втори удар, с който го съборил на земята.
Въобще неизброими са начините, чрез които могат да се опитат да отвлекат вниманието ни. И, за да не бъдем лесно измамени, трябва винаги да помним, че каквото и да става, трябва винаги да се грижим преди всичко за онова, което ни е поверено. "Бди!" - с този кратък афоризъм на Кузма Прудков е казано много!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
angelchortov.hit.bg
(следва) |
Последната промяна е направена от СЕЛЕНА Ярослава Велесова на Нед Яну 20, 2008 11:06 pm; мнението е било променяно общо 1 път |
_________________ Истинският Гуру е в теб! Намери го ...
|
|
|
|
СЕЛЕНА Ярослава Велесова
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 12569
Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 5:14 pm
Заглавие :
|
|
|
Ще става все по-весело при нас, обещавам ви ... и все по-интересно следователно ...
А вие можете да разкажете каквото си пожелаете за измамите и дали сте били мамени някога, дали сте били крадени, заблуждавани и т.н., и т.н. ваши неприятни изживявания и приключения в това отношение ...
А тази книжка е много интересна, както и една друга, и още една друга ... и темата ще расте все повече, и повече ...
Приятно просветление и забавлениеееее ... |
Последната промяна е направена от СЕЛЕНА Ярослава Велесова на Нед Яну 20, 2008 11:06 pm; мнението е било променяно общо 1 път |
_________________ Истинският Гуру е в теб! Намери го ...
|
|
|
|
penka
Регистриран на: 04 Яну 2007
Мнения: 1488
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 7:02 pm
Заглавие :
|
|
|
Медиите са най-големите манипулатори и измамници. Сещам се за един хубав американски филм с Дъстин Хофман - "Да разлаем кучетата" - едни президент трябваше да бъде преизбран, но много му беше пострадал имиджа. За да вдигнат общественото одобрение, наеха специалист, който спретна "освобидителна акция на американските бойци във война на Балканите" - напълно медийно, но всички се вързаха. Истината е, че няма човек, или група от хора, които да не могат да бъдат манипулирани и измамени. Разликата е единствено в това кой може да го направи - за по-умните трябва и по-умен измамник, но невъзможно няма. |
|
|
|
|
|
merigi
Регистриран на: 24 Фев 2007
Мнения: 250
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 8:45 pm
Заглавие :
|
|
|
Когато говорим за реклама под каквато и да е форма, то си мисля, че всеки един от нас е попадал в нейният капан.Рекламите са така направени, че привличат вниманието на потребителите.Те се поддават на нейното влияние и стимулират все по-голямо потребление.А човек започне ли да харчи, е трудно да спре.Както напр.е трудно човек да се пригоди към градския транспорт, ако има собствена кола.Рекламата -основно е средство за печелене на пари.Аз лично се информирам за новостите от рекламите, някои от които са много повтарящи се, чак да ти се набият така, че да ги запомниш.То това е целта де.Внушаване, че имаш нужда от това или онова.
Аз не робувам на рекламата, но се информирам и сама преценявам дали да откликна.
Относно измамите за истинските гадатели и пр. , попадала съм на разни такива.Един път по улицата ме пресрещна някаква циганка и си направи първо реклама, ама направо да и повярваш/ това се нарича директен маркетинг/ Обаче, аз не бързах и седнах да я изслушам какво ще ми каже.Не помня вече какво беше, но разбрах, че всичкото е за някой и друг лев.Има много измамници, които без да разбереш , са те обрали.Но това става най-вече с наивните хора и тези, които са разсеяни или пък имат проблем и много искат да узнаят за решаването му. |
|
|
|
|
|
AUDAN
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 2260
Местожителство: България,Земята...засега
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 9:22 pm
Заглавие :
|
|
|
Ая за мен рекламите са само средство за забавление...понякога.
Рекламата е опит да кажеш нещо за максимално кратко време.Сиреч рекламата е предпоставка за много интересби забавни идеи.
Например поредицата за "Морени" беше много интерсна...само дето новите "Морени"са много под качеството на старите,от едно вренме и затова не ги ям-като начин на протест |
|
_________________ "Справедливост без Сила е само Добро Пожелание!", IYI |
|
|
|
СЕЛЕНА Ярослава Велесова
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 12569
Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 11:14 pm
Заглавие :
|
|
|
merigi написа: |
Относно измамите за истинските гадатели и пр. , попадала съм на разни такива. |
Тези хора, които имат истинската дарба, те не биха били измамници поради редица причини просто.
Друг е въпросът, че и те биват принужсавани да попадат във водовъртежа на рекламата.
Много от тях не издържат на гвардията от свирепа конкуренция, която нищо не умее друго освен да лъже и мами, и да представя себе си и "уменията" си на възмутително високо ниво и то без каквото и да било покритие!!!
Дали и аз не съм от тях???!!! |
|
_________________ Истинският Гуру е в теб! Намери го ...
|
|
|
|
СЕЛЕНА Ярослава Велесова
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 12569
Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 11:16 pm
Заглавие :
|
|
|
AUDAN написа: | Ая за мен рекламите са само средство за забавление...понякога.
Рекламата е опит да кажеш нещо за максимално кратко време.Сиреч рекламата е предпоставка за много интересби забавни идеи.
Например поредицата за "Морени" беше много интерсна...само дето новите "Морени"са много под качеството на старите,от едно вренме и затова не ги ям-като начин на протест |
Ти Аудане, не различаваш ли скрития подтекст в рекламата, чрез който именно биват манипулирани хората, за да се превърнат в изключително добри потребители???!!! |
|
_________________ Истинският Гуру е в теб! Намери го ...
|
|
|
|
AUDAN
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 2260
Местожителство: България,Земята...засега
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 11:19 pm
Заглавие :
|
|
|
От мен рейкламите правят анти-потребител.При останалите не знам как е,но при мен е така.
Т.е. приемам ги само като художествено пшроизведение.Не знам защо не ми действат...дали,защото съм инат?! |
|
_________________ "Справедливост без Сила е само Добро Пожелание!", IYI |
|
|
|
kati
Регистриран на: 30 Дек 2006
Мнения: 4761
Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Яну 20, 2008 11:36 pm
Заглавие :
|
|
|
И аз си мисля,че вече никoй не ги възприема на сериозно,освен да констатира дали са направени добре и приятни за гледане самите реклами като продукт,или дразнят.
Наскоро попаднах в нета на рaзни класации - най-хубави или най-лоши реклами.Имаше много негативни изказвания относно някои тв реклами - класaция на най-дразнещите.Това означава,че хората вече се отвращават.А някои действително са забавни и оригинални / даже и не помня,какво точно рекламират/,но преобладават дразнещите като че ли,дори да показват някакви приятни картини.
|
|
_________________ Универсална рецепта няма, всеки сам трябва да намери пътя към върха...
|
|
|
|
СЕЛЕНА Ярослава Велесова
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 12569
Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Яну 21, 2008 10:15 am
Заглавие :
|
|
|
AUDAN написа: | От мен рейкламите правят анти-потребител.При останалите не знам как е,но при мен е така.
Т.е. приемам ги само като художествено пшроизведение.Не знам защо не ми действат...дали,защото съм инат?! |
За какво пък художествено произведение говориш сега ти, значи?!
В рекламата няма нищо стойностно ... за съжаление!
Изключително рядко човек може да попадне на реклама, която си струва и като дизайн, и като художествено произведение, и като добре изграден замисъл и идея, и като ... добра реклама, т.е. реклама, в която няма лъжа и измама.
Оооооооооо .... не си сам в попрището си на анти-потребител!!! Бедна ти е представата какво става с мен, ако успея да зърна изобщо някоя реклама, щото аз изобщо не ги и гледам ...
Пада такъв смях, та после коремните мускули ме болят от "превиване" ... |
|
_________________ Истинският Гуру е в теб! Намери го ...
|
|
|
|
AUDAN
Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 2260
Местожителство: България,Земята...засега
|
Пуснато на: Пон Яну 21, 2008 11:08 am
Заглавие :
|
|
|
А-а-а,пък аз съм мно-о-ого благодарен на рекламите.
Преди ДемокраДцията си гледах филмите и се "стисках",а сега през 15-20 минути-рекламна пауза.Чудесно време да си проверя за съобщение или да отида до 00;) |
|
_________________ "Справедливост без Сила е само Добро Пожелание!", IYI |
|
|
|
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
НАЧАЛО / Към уебсайта
|