НАЧАЛО / Към уебсайта
Въпроси/Отговори Въпроси/Отговори Търсене Търсене Потребители Потребители Потребителски групи Потребителски групи
Профил Профил Влезте, за да видите съобщенията си Влезте, за да видите съобщенията си Регистрирайте се Регистрирайте се Вход Вход
В момента е: Сря Дек 04, 2024 10:46 am Вижте мненията без отговор
Шок или частично издигане на кундалини
Създайте нова темаНапишете отговор
Предишната тема Следващата тема
Автор Съобщение
Didi




Регистриран на: 29 Авг 2007
Мнения: 1542
Местожителство: Варна , морето ... сините вълни ! :)
Пуснато наПуснато на: Чет Юни 05, 2008 2:06 am
МнениеЗаглавие : ??? ??? ???????? ???????? ?? ?????????
Отговорете с цитат

Ако защитния ефирен слой бъде разрушен, причините за това могат да бъдат няколко: това може да стане или при шок, или при системна употреба на алкохол или наркотици, или при издигане на кундалини. Когато под действието на една от указаните причини естествения защитен слой около чакрите изгаря или се разрушава, то за ученика това може да се обърне както в позитивни, така и в негативни последствия и възможности.

Ако причината за разрушаването на защитния слой е самият ученик, който го е разрушил собственоръчно, в резултат на дълговременно злоупотребяване с алкохол или наркотици, то ще му е много трудно да бъде затворен този отвор, тъй като силите на които е дал път, са сили негативни и изключително трудно управляеми. Ако е “увиснал” на тези стимуланти, то той така и ще си остане в това състояние на астрална зависимост, където ще бъде силно уязвим за силите от низките астрални подпланове и ще стане лесна плячка на негативните енергии. В този случай, риска да бъде обсебен е доста голям и тези космически сили, които са получили достъп до физическото и астрално тяло по този начин чрез ефирното, могат да причинят големи разрушения.
Ако ученикът получи шок или е станало внезапно, непредвидено издигане на кундалини, то в този случай изгаря ефирният защитен слой около слънчевия сплит и последствията от това разрушаване изцяло ще зависят от нивото на духовно развитие на ученика, а също и от чувството му за дисциплина. Ако той отстъпи пред своите низки желания и чувства и позволи да бъде управляван от тях, то в резултат на това слабоволие може да бъде предизвикано обсебване и космическото излъчване в този случай ще съдейства за проявата на всички свързани с него негативни тенденции.

И обратно, ако е постоянно бдителен и внимателен и не допусне негативното да вземе връх в него, то космическото излъчване чрез отворената чакра ще го стимулира, действайки на неговия духовен потенциал като съдейства за ръста и разширяване на съзнанието му. Често ученикът попада под шоково въздействие или частично се повдига кундалини под въздействието на собствената душа, която прави това с умисъл или по необходимост - ако ученика има по-специална мисия, която изисква ускорение на процеса по разширяване на съзнанието.

По този начин, към която и категория да се отнася самия ученик, самото отношение към ситуацията и поведението му в нея се оказват тези решаващи фактори, които предопределят по-нататъшния ход на събитията. Макар това да се отнася към всички ученици, то най-силно това засяга тези, чиято душа се стреми към бързо разширение на съзнанието. Такъв ученик винаги трябва да е с повишено внимание и нито за миг да не позволява на своите негативни тенденции да го побеждават. Само за кратко да се намали контрола и да бъде допуснат в съзнанието негативен елемент, и веднага под непрекъснатия мощен приток на космическите енергийни излъчватели, неколкократно ще се увеличи неговата собствена негативна същност, което може да се обърне за него в крайно неприятно астрално и ментално насилие. Ето защо, искам още веднъж да подчертая: космическата сила само усилва това, което самият ученик създава и което носи в себе си.
Ако той стимулира в себе си проявата единствено на положителни качества, то космическата сила ще ги направи толкова мощни, че цялото духовно развитие на ученика ще тръгне напред с колосален, форсиращ темп. При това, никога не трябва да се забравя, че опасността е винаги до нас, и за това, ако естествената защита е разрушена и в нея има отвор, само ученикът прави избора, дали въздействието на космическите енергийни излъчватели да бъде позитивно или негативно.

Нека допуснем, че в началото то е било позитивно. Съзнанието на ученика се разширява и той е безкрайно щастлив и, както често се случва, в този момент той забравя за бдителността. Негативното постепенно го овладява и последствията от това енергийно въздействие се оказва стократно по-лошо, тъй като неговото съзнание в този момент вече значително се е разширило. Коренът на всяко добро или зло е именно в тази отговорност или безотговорност, с която ученика се отнася към всяка работа. И при това не е важно дали той съзнава това или не.

Колкото повече път е изминат от ученика към посвещение, толкова повече са неговия ум и изобретателност, които той активно използва да съхрани своя собствен негативизъм и едновременно с това да се избави от отговорността, като я прехвърли на друг, например на своя партньор. С други думи, учениците, даже вече високодуховни и отишли далеч напред, не по-малко активно се занимават със запазването на своя негативизъм и прехвърлят своята отговорност на другите, така като това правят обикновените хора. Но законът за причините и следствието е неумолим, и макар, че ученикът с всички средства се обгражда и аргументирано доказва, защо именно по този начин е постъпил, това изобщо не му помага. Тъй като за човек, който има знанията за този закон, но въпреки това го нарушава, тази енергия, която той еманира при извършването на негативния акт, връщайки се, въздейства многократно по-силно, отколкото върху човек, който не е наясно с този закон. Ето защо, знанието и правилното прилагане на този закон на практика се явява първостепенното задължение на всеки ученик.

По принцип не е толкова важно нарушен ли е ефирния защитен слой или не. Тук е важно нещо друго, а именно: че всеки ученик трябва да бъде изцяло отговорен за качеството на своите собствени излъчвания. Ако защитата е нарушена, неговата отговорност нараства двойно; за това е и двойна “печалбата”, получавана от него, ако му се отдаде добре да разпредели приетите енергии и да ги използва за позитивни преобразования. Внезапното частично издигане на кундалини е само част от този именно метод на въздействие, към който прибягва душата, за да се размърда личността и да я накара да осъзнае своята духовна отговорност. Но ако личността се е сляла с негативните си мислеформи и чувствени навици и ако нейните постъпки са се сраснали с негативните комплекси, то в този случай всичко може да стане за ученика доста плачевно. В голяма част от тези случаи личността доста късно обръща внимание на направеното от нея и тогава вече нищо не може да се измени.

Макар, че партньора и приятелите на такъв ученик се мъчат да му покажат негативните качества и постъпки, последният винаги отрича, че те са чак толкова лоши, или казва, че те нямат никакво основание за безпокойство. Това е разбираемо, тъй като намирайки се във властта на виденията на самозаблужденията, където всички навици и постановки са негативни още в зародиша си, то той, разбира се, съвсем не осъзнава, че неговия негативизъм е двойно по-опасен именно сега, когато виденията, които му размътват съзнанието, вече са нараснали по обем заедно с ръста на съзнанието. Защото всяко заблуждение ни въздейства така, че ние загубваме способността да виждаме ясно най-напред самите себе си.

Причините за това душата да се стреми да ускори развитието на личността, могат да бъдат много. Често това е предизвикано от факта, че личността в дадения живот не успява изцяло да изпълни възложената й мисия. Ето защо душата замисля нещо ефективно и радикално, което мощно да разтърси и раздвижи вялата, инертна личност. Душата, разбира се, си дава сметка, че съществува риск, че всичко може да тръгне не точно така както го е замислила, но тъй като дадената инкарнация преследва да изпълни съвсем ясна, определена и кармически обоснована цел, която трябва да бъде постигната на всяка цена, то тя просто няма право да пропусне подобен шанс. За щастие, по-скоро всичко става именно така, както е било замислено, тъй като ученикът твърде добре осъзнава, че това е негова участ, или жребий, които не може да избегне, колкото и да се съпротивлява личността. Колкото е по-стабилен неговия контакт с душата, толкова по-силно е в него желанието да изпълни своята мисия в живота и да стане изцяло отговорен за своите действия. Но даже всичко да върви гладко, той не би трябвало нито за минута дори да губи своята бдителност, за да не допусне в никакъв случай нещо негативно.
Друга причина за активната намеса на душата в процеса на развитие на ученика е, че той е успял да изпълни в този живот такъв обем от работа, че има в запас време и възможности да достигне нещо повече от това, което е било изначално предопределено. В този случай душата също може да изпрати мощен импулс и да помогне частично да се издигне кундалини или с помощта на авария, нещастен случай или стрес да предизвика в ученика такъв шок, който да отвори ефирната му защита, и потока на космическите енергии, вливащи се в него през образувалия се отвор, могат съществено да ускорят процеса на разширение на съзнанието му.

Като правило, душата сама следи за протичането на този процес, който е иницииран от нея, и само в изключителни случаи, когато личността прекалено упорства в невежеството си, и въпреки всичко не може да се отрече от негативните постановки – само тогава душата може да отстъпи, признавайки, че не е дооценила ситуацията. Играта в този случай ще бъде загубена, тъй като тази негативна карма, която ученикът сее, позволявайки на негативното да го овладее и да се разпорежда със съдбата му, по своята мощност ще бъде много повече от сумата от всички тези позитивни натрупвания, които е успял да събере към момента на активната намеса на душата в неговия живот. Но това става в много редки случаи. Обикновено душата е разчела точно, тъй като добре познава личността, прекрасно се разбира с нея, а освен това, самата тя решително и твърдо ръководи целия процес, като го насочва в необходимото русло.

В отделни случаи личността толкова дълбоко се “сраства” с всичко негативно, че душата просто не е в състояние да установи с нея контакт, но доста често, когато плътните мъгли се разсеят, личността сама разбира своята грешка. В голяма част от случаите, активната намеса на душата в живота на ученика значително ускорява процеса на развитие на съзнанието му, при това толкова, че практически позволява отиграването на няколко инкарнации.

_________________
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение Върнете се в началото
СЕЛЕНА Ярослава Велесова




Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 12569
Местожителство: София
Пуснато наПуснато на: Чет Юни 05, 2008 10:10 am
МнениеЗаглавие : 
Отговорете с цитат

Много правилно ...

Не знам защо, но на мен все ми се струва, че има продължение на този пост ... Sad

Ти как мислиш, Диди?! Wink Very Happy

Много съм ти благодарна, че качваш подобни теми за събеседване.

И тук идва вече ред да попитам - някой имал ли е подобни случки, каквито са описани тук?!

Споделете, де ... виждам ви, че надничате иззад ъглите на форума и темата ...
Confused Cool

_________________
Истинският Гуру е в теб! Намери го ...
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаICQ Номер Върнете се в началото
kati




Регистриран на: 30 Дек 2006
Мнения: 4761
Местожителство: София
Пуснато наПуснато на: Нед Юни 08, 2008 2:10 am
МнениеЗаглавие : 
Отговорете с цитат

Ако човек който съзнателно е поел пътя на духовно развитиез ацикли в някакви проявления , не означава ли, че се е отклонил в грешна посока?

Ако той сам не може да го осъзнане, както и каквото му говорят другите, дори по-напреедналите от него и Учителите му, мисля, че тогава съдбата се намесва по такъв начин така, че чрез конкретна случка да бъде разтърсен. Тогава или ще настъпи някакъв катарзис и ще "чуе" душата си и "влезе в правилния път" или...друг по-лош вариянт ми се вижда по-малко вероятен, макар, че не е изключен, нали все пак става въпрос за личност достигнала някакво ниво на просветление. Това би означавало някакъв регрес, който може би се заплаща доста скъпо.

Всъщност може би развитието на чоек в тази насока да върви и "спираловидно" - етапите на възход да се редуват с етапи на застой или дори леко връщане назад, може да възникнат моменти на съмнения относно правилността на пътя, друг вид житейски трудности за преодоляване, които временно да отклонят вниманието в друга насока и т.н.

Аз не знам точно кое в вярно да се каже по въпроса... Rolling Eyes



_________________
Универсална рецепта няма, всеки сам трябва да намери пътя към върха...

Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщениеИзпрати мейла Върнете се в началото
Didi




Регистриран на: 29 Авг 2007
Мнения: 1542
Местожителство: Варна , морето ... сините вълни ! :)
Пуснато наПуснато на: Нед Юни 08, 2008 2:26 am
МнениеЗаглавие : 
Отговорете с цитат

Аз си го обяснявам така (ако съм те разбрала правилно ,Кати )

Колкото повече се отдалечаваш от пътя ,толкова по бавно се връщаш обратно !

Колкото повече грешки правиш,толкова по трудно се възстановяваш от тях ,отърсваш,поправяш или както искате го наричайте !

Така или иначе ние пак се връщаме на пътя каквото и да става !

_________________
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение Върнете се в началото
СЕЛЕНА Ярослава Велесова




Регистриран на: 29 Дек 2006
Мнения: 12569
Местожителство: София
Пуснато наПуснато на: Нед Юни 08, 2008 12:13 pm
МнениеЗаглавие : 
Отговорете с цитат

Абсолютно правилно, Диди!

_________________
Истинският Гуру е в теб! Намери го ...
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаICQ Номер Върнете се в началото
Покажи мнения от преди:    
Предишната тема Предишната тема
Създайте нова темаНапишете отговор

Идете на:   

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


НАЧАЛО / Към уебсайта

Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group
style : saphir :: valid : xhtml css
Translation by: Boby Dimitrov